Re: OT: Co se může stát v USA...

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 20 23:53:47 CEST 2015

 20.9.2015, 23:42:19

IMHO jsou v tomto americti soudruzi hezkejch par let za (ceskejma)
vopicema.
Mnozi si jiste vzpomenou, jak pred nekolika roky kdosi pridelal na
nekolik prazskych kandelabru plastovou krabicku s blikajici ledkou a
jak nasledne mela pohotovost cela prazska policie. Samozrejme, uvnitr
nebylo nic nez baterka, coz nijak nezabranilo, po pachatelich usilovne
patrat, vypatrat a nasledne za straslivy delikt odsoudit.
Obdobne v Brne, kde predmetem dolicnym, byla krabice od bot, z ktere
couhaly dva draty (samozrejme v ruznych barvach) s priletovanym
kondenzatorem ze stare zarivky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz