[OT] Prodej nemovitosti

Pátek Září 18 14:41:58 CEST 2015

Volá mi dost realitek a někteří makléři jsou docela rozumní, prostě chápou,
že nechci výhradní smlouvu a sami nabízí jen nějaký souhlas s inzercí u
nich a v případě, že to neprodají, nedostanou nic.

Smlouvu bych použil tu samou, na jakou jsme to před pár lety kupovali, jen
bych vyměnil jména (a cifru).

P.K.

Dne 18. září 2015 14:26 J. Polívka <jpolivka na volny.cz> napsal(a):

> Ano je tomu tak, a bez dobrého právníka ani ránu. Jsme dnes v tvrdém
> kapitalismu.
> A není to o ničem jiném, než jak druhého ojebat.
> Bohužel si dnes se sestrou napíšeme k vánocům a narozeninám a to je vše.
> Pochopili ?
> Realitky a jejich nabízení vás můžou stát velké peníze. Zpoplatnění
> nabídek na netu je fakt děs.
> Jindra Polívka
>

> Dne 18. 9. 2015 v 14:07 "Tomáš Hamouz" napsal(a):
>
> Počítejte s tím, že i když to budete inzerovat bez realitky, tak vám ten

>>> zprostředkování. Pak už nemá jinou možnost než jít přes konkrétní