[OT] Prodej nemovitosti

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 18 14:26:08 CEST 2015

Ano je tomu tak, a bez dobrého právníka ani ránu. Jsme dnes v tvrdém
kapitalismu.
A není to o ničem jiném, než jak druhého ojebat.
Bohužel si dnes se sestrou napíšeme k vánocům a narozeninám a to je vše.
Pochopili ?
Realitky a jejich nabízení vás můžou stát velké peníze. Zpoplatnění
nabídek na netu je fakt děs.
Jindra Polívka