Atenuatory SMA

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 16 13:25:52 CEST 2015

Tak atenuatory som objednal (10,20 a 30dB) a prekvapivo dorazili presne po 10 dnoch
co asi nebolo z ciny. Este cakam na vrecko sma konektorov 50ks za 12$ co je o hodne
lepsia cena ako kupujem v SK.
Jediny problem bol ze pri plateni cez paypal vyskocila suma na  pol obrazovky tak si to zena
vsimla no nejak som to zakecal a bolo no nabuduce si uz dam vacsi pozor  :)
Cez vikend bude trochu casu sa s nimi pohrat tak pripadne poinformujem.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Thursday, June 04, 2015 2:28 PM
To: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Subject: RE: Atenuatory SMA

Ruka rychlejsia ako hlava.
Samozrejme ze som to zabudol napisat. Domace podmienky u mna su do 500MHz, vykony radove mW na vysie frekvencie nie je vybavenie.
Skusim objasnit aj na co to chcem.

Mam postavene SDR dr2b DC receiver ale modularne, cize samostatne je vstupny zosilnovac, mixer, audio, zvukova karta. V retazci by som chcel nejakym sposobom merat sumove cislo jednotlivych prvkov.
Mam postaveny aj Tx cize dokazem generovat sum + uzitocny signal ale vystup je potrebne utlmit aspon o 60dB a priviest do Rx, nasledne v sw odcitat uroven sumu. Viem ze presnost je tu tak niekde >1db takze LNA takto nezmeriam ale audio s NE552 dost sumi tak ma zaujimaju parametre. Konkretne u tychto merani pojde do 20MHz ale neskor sa mozno zidu aj pre vacsie frekvencie.

P.S. Vypocty z datasheetu pre NE552 nejak nesedia tak prichadzaju na rad testy :)

j.