OT Disk do serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 16 10:48:52 CEST 2015

Já bych na ty RE chvíli šetřil. Pár těch RED taky provozujeme a zatím bez
problémů, ale je jich oproti RE hodně málo, takže o jejich spolehlivosti
toho moc neřeknu. Dle testů Seagate stojí opravdu za prd. Ještě jsem viděl,
že dobře dopadají Hitachi, ale to už je taky WD, takže je otázka, co to
vlastně bude za disky...