Re: Přepěťová ochrana pro ETH

Středa Září 16 10:55:51 CEST 2015

S tou odolností ochran bych se zeptal. Anténu na wifi, televizi a rádio
budu mít v ochranném prostoru hromosvodu, který má svoje uzemění. Tedy
není spojený se základovým zemničem, na který je zemněné všechno
ostatní. Všechno (koaxy, uzemění antény, kabel UTP) jde jednou trasou do
skříňky na baráku, kam je vyvedený základový zemnič. K přímému úderu do
stožáru antén by nemělo dojít (nikdy to není na 100%). I pro to co se
jen naindukuje, musím mít taky ochranu na 10 KA? Když už bych z půdy
nechtěl tahat na data kabel, mohl bych tam dát wifi, jak to mají
sousedi. Má to cenu, když mi do baráku stejně půjde všechno ostatní
(koaxy, dráty od soláru)?
Anděl