[OT] zalozni bankovni ucet

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Září 16 09:26:49 CEST 2015

Možná jej budu časem používat běžně místo stávající banky. Gold kartu
nepotřebuji, ale když se podívám do ceníku tak nabízí zdarma nebo za
jednorázový poplatek:
- Maestro PayPass 99 Kč jednorázově
- MasterCard Debit PayPass zdarma první a druhá karta k účtu vydané pro
různé držitele, 99 Kč jednorázově v ostatních případech
- MasterCard Standard PayPass 99 Kč jednorázově
- VISA Classic payWave 150 Kč jednorázově

Takže i tak mám na výběr 4 karty, z toho 2 MasterCard.

Martin Hanek