Re: [OT] zalozni bankovni ucet

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Září 16 08:50:53 CEST 2015

To už je spíše na dotaz do nějakého jiného fóra...

Po rychlém přečtení popisu k těm kartám se asi sám rozhodnete, jestli k záložnímu účtu pro případný výběr jednou za životnost karty potřebujete nutně GOLD nebo podnikatelskou nebo jestli vystačíte se základní zdarma.
Z.

> Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.09.2015 07:50
> Předmět: Re: [OT] zalozni bankovni ucet

Dobrý den,
více lidí tu doporučilo Fio, ale jakou kartu si od nich vybrat a proč?
Teď mám VISU, takže třeba MasterCard, ale i ty nabízí 4 druhy. Děkuji.
http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/platebni-karty <http://www.fio.cz/bankovni-sluzby/platebni-karty>

Martin Hanek