detekce vody v trubce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 15 12:56:53 CEST 2015

Nechci se vyjadřovat k předchozím příspěvkům, protože podlahovku nemám.
Ale připadají mi ne zcela správné (neřešit regulaci), protože přece se
podmínky
a požadavky na jednotlivé místnosti se časem mění (mění se lidi, občas
je někdo
nemocný a chce si přitopit, občas se někde nebydli ale jen temperuje atd.).

Ale píšu hlavně kvůli té ložnici. Ten Vámi navržený scénář mi připadá
jako přesně opačný,
než bych si představoval. Přece v ložnici nepotřebuji teplo večer a ráno
zimu.
Naopak když jdu spát, tak tam chci mít chladno (dobře se usíná) a ráno
teplo (dobře se vstává).
Topit tehdy, kdy je vysoký topný faktor a ne tehdy, když potřebuji teplo
- to už je skoro systém
G+Š "nechci tu slevu zadarmo".

PL