detekce vody v trubce

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Září 15 12:13:19 CEST 2015

S délkou trubek s Vámi souhlasím a máte samozřejmě pravdu. Jistě je
ideální, počítat s rozdílným požadavkem na teplotu již v návrhu a uměrně
upravit hustotu trubek. Ale chápu, že to vždy úplně nejde.
Pokles na noc se dá udělat cca o 1 stupeň, víc asi nemá cenu. Asi by se
vyplatilo cca v 18 hodin zavřít ložnici, teplota by do rána o ten stupeň
klesla a pokud se ložnice celý den nepoužívá, otevřít ji např. ve 14
hodin, kdy bude vysoký topný faktor, protože je venku nejtepleji. Do
těch 18 by se dohřála na obvyklou teplotu. Jiné místnosti bych asi vůbec
nereguloval.

Martin Záruba