Jeden kotel a dva termostaty?

Úterý Září 8 18:00:56 CEST 2015

Já to právě budu dělat takhle proto, abych měl maximální průtok. Nejen
kvůli minimalizaci výstupní teploty na TČ, ale i proto, že jsem si
zjednodušil podlahové topení a nedávám do každé místnosti zvlášť oběhové
čerpadlo + směšovací ventil. Doufám, že v nízkoenergetickém baráku (max.
výkon 35W/m2) si tohle zjednodušení mohu dovolit.
Anděl