RS-485 do hvezdy

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Září 7 20:51:01 CEST 2015

Na to jsme se nepohopili.
USB ctecka j jedna z nekolika komunikaci.
Dalsi jsou PLC, merici pristroje a dalsi podle zadani.
Nejedna o dochazkovy system, ale o nahradu login/password pro
prihlasovani do aplikace.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158