RS-485 do hvezdy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 7 18:31:09 CEST 2015

Pokud je to personální čtečka u někoho na stole a je připojena k jeho
osobnímu PC, tak je použití USB čtečky na místě. To je taky typ nasazení,
pro které USB vzniklo.
Pokud je to ale nějaký centrální zabezpečovací/přístupový/docházkový
systém, tak tam prostě USB čtečku nepoužiju.
A pokud mám dělat sběr dat z nějakého mračna čteček, tak na to určitě
nepoužiju nějaký obrovský USB HUB, ze kterého jako z ježka budou na
všechny strany trčet USB/RS232 převodníky, ale použiju nějaký koncentrátor,
případně tam dám čtečky, které umí jet na nějaké sběrnici.

PL