Re: urcovani polohy podle wifi

jozem na volny.cz jozem na volny.cz
Pondělí Září 7 09:33:07 CEST 2015

Zdravím,

předpokládám, že v případě GPS je tím myšleno stahování pomocných dat, která slouží k okamžitému stažení almanachu. Na lokalizaci pouze pomocí wifi ale také něco bude. Přesnost GPS mám za dobrých podmínek kolem tří metrů. Při lokalizaci podle GSM se dostanu ve městě na 700 metrů. V bytě při vypnuté wifi jsem s přesností nastejno, ale jakmile ji zapnu, tak se dostanu na zhruba 70 metrů. Velký bratr prostě ví, kde bydlím .....

Josef