485 primo v AVR?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Září 4 13:57:46 CEST 2015

Jan Waclawek napsal(a):
> Normu nevyguglite bo sa kupuje (aj ked mozno sa niekde vyguglit upiratena
> da), ale staci si precitat akykolvek appnote ci datasheet aby do oci
> udrelo hned na zaciatku:
>
>   –7V to +12V bus common-mode range

Zrovna tohle není neřešitelné. Pro MCU 0-5V zapojit děliče cca 4:1 a
opřít je o referenci 2.5V.
Při trochu vyšší spotřebě pinů by šlo využít i HW UART - časovač na
řekněme 16x bitrate, výstup komparátoru zkopírovat na pin, odtud ho
přečte RX. To samé pro TX stranu pro generování opačné polarity.
Chceme-li být slušní, tak generovat oba výstupy.
Myslím to jako námět pro hraní, všimni si, že jsem ta dvě písmenka a tři
číslice nikde v textu nepoužil :-)

L.