485 primo v AVR?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 4 13:28:57 CEST 2015

Normu nevyguglite bo sa kupuje (aj ked mozno sa niekde vyguglit upiratena
da), ale staci si precitat akykolvek appnote ci datasheet aby do oci
udrelo hned na zaciatku:

  –7V to +12V bus common-mode range

Ani pozadovany drive podla datasheetovych parametrov asi nedosiahnete,
nechce sa mi to podrobnejsie skumat.

Opakujem, do kategorie "mne to funguje" sa mozete dostat, len to prosim
nevolajte RS485.

wek