ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Říjen 30 14:57:09 CET 2015

Na Aliexpress se dají najít "Atomové" krabičky k TV, které mají v sobě i
akumulátor což by asi vyřešilo pár problémů - je to přizpůsobený pro
bateriový provoz. Jeden takový Atom bez baterie mám doma a v BIOSu je
spousta nastavení co se týče power managementu. Zdroj k tomu je 10W
(5V/2A), ale ty 2A bude horní mez. Spíš to bude daleko méně pokud na tom
nepoběží nic co by extrémně vytěžovalo procesor a jednou za čas to něco
provedlo.