ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 30 14:30:29 CET 2015

Ja som windows 6 mesiacov v kuse este nikdy bezat nevidel
Je to potencialny problem , ktory sa neda vyriesit vacsou bateriou.

:) (noflame)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Friday, October 30, 2015 2:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Dakujem Vam aj ostatnym za vstupy, piatkove aj vecne.

Predpokladam, ze akumulator bude v tej istej krabici ako meracie zariadenie, s teplotami nad nulou cim sa snad zvacsi vyber moznych typov akumulatorov.
Povodne som ratal s tym, ze potrebny vykon clanku bude zhruba 5-10 -nasobok trvaleho prikonu, ale dufal som skor v mensie cislo.
20-nasobok je skutocne vela, ale dam na Vase skusenosti, je to cenna informacia, To, ze prikon 24W je dost viem, ale neda sa znizit. Ano, je tam male PC, musi na tom z roznych dovodov bezat windows (hlavne proprietarne drivery pre HW) a MCU sa to zrejme nahradit neda, ale to je na dlhsiu debatu.

Takisto viem, ze to zadanie je zadanie je skutocne ako oko na prdeli s poziadavkou na mrknutie, ale verim nie som prvy kto narazil na podobneho zakaznika, ktory ma sice debilne napady, ale pod zadkom slusny balik s peniazmi - vtedy sa oplati zauvazovat, ci ta blbost nebude aj trochu realna :-)

Este raz dakujem.