ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 29 22:46:36 CET 2015

 29.10.2015, 22:41:32

Rocni cinitel vyuziti FVE v nasich koncinach je cca 0.15, v zime to
jiste bude vyrazne mene, aku take nepracuje se 100% ucinnosti a mohou
s tim zacvicit i mikroklimaticke podminky v miste pouziti.
Takze ja bych uvazoval vykon panelu NEJMENE 20x prikon zarizeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz