Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Středa Říjen 28 18:29:41 CET 2015

No na ty jejich stranky jsem cumel taky chvili jak tele na novy vrata,
pak jsem si nejak ujasnil, ze zustanu u Altery a cajk ;-)
Jejich quartus je prehledny, stahne se na par kliknuti vcetne podpory
vybrane rady a modelsim, nainstaluje se jednim vrzem vsechno a je to.
Celkem vse do 2GB. I ty cipy jsou nejak levnejsi, jak jsem koukal na
farnela.
Zkousel jsem ted syntezu jednodussiho designu na novem NTB s i7/4core
(asi 4000 LUTs) a komplet 35s, to uz je IMHO slusne.