Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Středa Říjen 28 10:53:38 CET 2015

Rozsah free ISE a PlanAhead (a koneckonců i Vivado) je stejný. Samotné
ISE už se neprodává, ale k Vivadu ho dostanete "zadarmo".

Při koupi licence můžete produkt používat neomezeně, ale po roce už
nejde updatovat na nové verze.

Ceny jsou normálně na webu Xilinx (nebo Avnetu), ale 10k bohužel ne.

Ondřej