Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Středa Říjen 28 10:38:05 CET 2015

A tam je taky plne pouzitelna free verze?

Jak to je vubec aktualne s dostupnosti techto softu v placene verzi, je
neco jako lite pro takove to obcasne designovani nebo jen rocni license
za dlouhe penize?
Kdyby bylo neco dostupneho za 10-20 kKc a trvale pouzitelne bez dalsich
poplatku, zauvazovali bychom...