Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Říjen 27 22:04:37 CET 2015

Když ten JTAG plně ovládnete svým software, jde udělat leccos. JTAG zase
není tak moc složitý, čili to není až takový problém. Můžete si udělat
svůj design ve FPGA s JTAG interface a předávat mu z/do PC různé
parametry. Jako komunikační rozhraní to má tu výhodu, že nemusíte
přidávat další dráty, ale velký datový tok přes to asi neprocpete.
Viděl jsem někde na webu týpka, který přes funkci boundary-scan
programoval sériovou EEPROM, přilepenou k nějakému exotickému procesoru
a divil se, že je to pomalé. Lidé jsou různé.

Mrazík