Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 27 20:11:51 CET 2015

To arudino tam robi len prevodnik zo seriaku na piny, v podstate je to to
iste ako ten FT2232, gro prace je odvedene na PC:

"The python application parses the .xsvf file "

Ja som onoho casu pisal xsvf player do '51, a pointa bola prave v tych
prekliatych detailoch, kazdy tool si interpretoval tu "normu" jemne inak,
niektore si pridali nejake prikazy, niektore ich generovali v
prekvapujucich sekvenciach...

wek