LED G9 - saga pokracuje

Úterý Říjen 27 13:54:05 CET 2015

Mám to tak, že k LED modulu je napevno kouskem šňůry připojený
předřadník a ten má Wago svorky s páčkou. Když měním ledky (třeba za
jinou barevnou teplotu), měním to i s předřadníkem. No a ženská která
neumí vzít do ruky šroubovák, se v tom nemá co hrabat. Ostatně ono to
opravdu neodchází tak jako žárovky. Řešil jsem s revizákem světlo v
koupelně. Že když tam je víc než 12V, musí to být přes chránič. Mám tam
32V DC a na to by chránič ani nefungoval. Řek mi že když to mám udělané
tak, že to nebude měnit laik (k rozebrání jsou potřeba nástroje), že by
to neřešil.
Anděl