{OT} dobre utajene vzdelanie (bolo: job v CERNu)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 26 16:22:55 CET 2015

Takze to je miesto pre lepsieho premyslovkara, hej? Teda samozrejme do
doby kym by si vzdelanie nedoplnil.

Tu sa IMHO prejavuje rozdielnost v tom co ma za sebou absolovent
nejakej urovne vzdelania u nas a na zapade.

Dňa 26. októbra 2015, 16:17, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: