[OT] tuning pracky

Neděle Říjen 25 11:16:30 CET 2015

Nevím jak hladinový spínač u pračky, ale s nastavováním jsem si zadělal
na problém se spínačem u myčky. Jsou tam dva šroubky, jeden je výška
hladiny a druhý je hystereze. Nevěděl jsem to a hnul jsem s hysterezí
:-( Spínač vypnul, spustilo se čerpadlo, klesla hladina, vyplo se
čerpadlo, začalo napouštět a takhle několikrát. Zjistil jsem to až po
zakrytování myčky, nastavení spínače se oddalovalo "až na někdy". Při
tom jsem s tím vůbec neměl hýbat, závadu v napouštění způsobovala ucpaná
hadička.

A to propíchnutí špendlíkem? Přece princip by měl být, že po vypuštění
pračky hladina klesne tak, aby konec hadičky byl ve vzduchu a voda se z
ní musí vylít.
Anděl