[OT] tuning pracky

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Říjen 25 08:25:39 CET 2015

Hladinový spínač bývá tlakový, hadička z bubnu do vlastního snímače, uvnitř je membrána a stavěcí šroub zakápnutý barvou. Ten by snad šel přestavit. Zkuste odpojit hadičku ze snímače, jestli v ní nezůstala voda. Někdo to taky dělá tak, že ji napíchne špendlíkem a trochu s ním zakloktá, aby se dovnitř dostal vzduch a voda vytekla. Dírka se pak v gumě zatáhne sama. Mě osobně se to moc nelíbí, ale dělá se to.  Snímač bývá dvojitý, trojitý podle typu pračky, každá hladina má svůj snímač a pokud foukáte do hadičky musí být slyšet mikrospínače.
pg