Dotaz na UPS

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Říjen 19 11:48:00 CEST 2015

Tu samou UPS jsem griloval ted se 4nasobnou baterii (4x paralelne) a
zatezoval 100W. Hrala se, ale ze by se upekla, to rict nemohu. Poprve to
ukazovalo haluze pro zbyvajici dobu. Po nabiti ukazuje jiz 4x vetsi dobu.
Druhy pokus jeste neprobehl, musim to predratovat striktne do hvezdice,
protoze se mi rozbalancovaly clanky i pri "nepatrnem" rozdilu odporu dratu.
No dobre... vzhledem k aplikaci uplne zanedbatelny nebyl no :) :)

PK