Brouk pro vstupy 24V

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 18 22:17:23 CEST 2015

Takže rychlost malá, bordel velkej. Ideální aplikace pro R dělič z velkých
odporů.

Pokud tam není mokro, dal bych ještě o 1-2 řády větší odpory, aby spolu se
vstupní C vznikl přiměřený RC. Odporové sítě se dělají i osminásobné, pak by
to byly 2 pouzdra pro 8 vstupů. Hlavní je v každém případě správné SW
ošetření.

PH

---------------------------
From: Jaroslav Buchta
Cidla (koncaky, kontaktni nebo bindukcni) v prostoru plnem motoru...
Nejaka odolnost proti zniceni FPGA nebo MCU proniknutim spicek a
blbuvzdornost kdyz tam nekdo pripoji neco mirne zaporneho nebo o par
desitek V vic...
Pouzivam bezne Rs,ZDs,Rp,Cp,Rs,RpDp,T+Rc ale 6x4 techle vstupu se mi moc
takhle diskretne osazovat nechce.