Brouk pro vstupy 24V

Neděle Říjen 18 21:10:09 CEST 2015

Cidla (koncaky, kontaktni nebo bindukcni) v prostoru plnem motoru...
Nejaka odolnost proti zniceni FPGA nebo MCU proniknutim spicek a
blbuvzdornost kdyz tam nekdo pripoji neco mirne zaporneho nebo o par
desitek V vic...
Pouzivam bezne Rs,ZDs,Rp,Cp,Rs,RpDp,T+Rc ale 6x4 techle vstupu se mi moc
takhle diskretne osazovat nechce.