Re: Nepájitelné čínské pin-headery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 14 19:55:15 CEST 2015

Děkuji.
Napřed jsem si říkal, že tam asi máte nějaké jiné ovzduší.
Ale pak mi došlo, že jste z Kutné Hory, a tam jistě nasáváte zkušenosti
s prací se stříbrem již s mateřským mlékem.  ;-)

Sice jste to připájel, ale třeba na 4. a 5. pinu je vidět, že jste s tím
musel docela bojovat. To by se Vám se zlacenými pin-headery třeba
z GM podle mě nestalo.

Ale i přes problémy Vám to jde mnohem líp, než jak jsem s tím bojoval já.

Jestě jednou díky.
PL