Re: Nepájitelné čínské pin-headery

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Říjen 13 20:04:19 CEST 2015

Dobrý den,

páječku mám nastavenou na 270"C Dokonce jsem na ně pájel dráty, a
vyráběl z nich propojovací kabílky do nepájiveho pole. To jsem si je
nejdřív pocínoval, potom na ně připájel kabílky a zaizoloval
zafukovačkou.  Těch 40pin lišt jsem už kupoval několik od různých
prodejců, a nikdy nebyl problém.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip