Jakou pastu?

Úterý Říjen 13 07:25:33 CEST 2015

No jo, Easyprint asi není Microprint.
Elchemco ale podle svého webu Microprint dodává i v kelímkách, tak si kupte tu.

Já zase mám s postarší Easyprint z TME (olovnatou i bezolovnatou) jinou špatnou
zkušenost. Mám je ve stříkačce, nanáší se asi stejně jako když byla čerstvá, ale
jakoby tavidlo ztratilo účinnost nebo co - po přetavení profilem, který s novou
fungoval, vypadá úplně stejně jako předtím. Sice pomohlo, když jsem to zakápnul
tavidlem navíc, ale to jaksi není postup, který bych chtěl dělat standardně.

D.O.