Nepájitelné čínské pin-headery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 13 03:46:47 CEST 2015

Stalo se módou, že Číňani na levné moduly už neosazují pin-headery,
ale přiloží k tomu kousek lámací lišty, aby si to zákazník osadil sám.
Asi si tak zlevňují osazování, protože konektory se asi doosazují ručně.

Problém ale je, že ty jejich pin-headery jsou podle mě nepájitelné.
Pájka se na to téměř nechytá, a i při velkém množství fluxu nebo
kalafuny musím desku děsně vyhřívat, ale stejně to pak nevypadá dobře.

Je to jenom mýma gramlavýma rukama nebo máte podobné problémy?
A máte na to nějaký fígl?

Já už to teď řešim tak, že ty čínské pin-headery rovnou měním na jiné,
koupené v GM. S pin-headery z GM  jsem neměl nikdy žádný problém,
ani dřív, když byly žebříky z tvrdého plastu, ani teď, když jsou z měkkého
plastu, který působí dojmem termoplastu, ale tepelnou odolnost má dobrou.

Díky za případné rady.

PL