Re: 3D tisk robotického pavouka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Říjen 10 13:05:19 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 10.10.2015 od Pavel Hudecek:

> smrad:
> Mě nejde ani tak o příjemnost/nepříjemnost, ale o to, že páry z plastu asi
> moc zdravé nejsou, takže si s nima nechci zamořit byt, i kdyby voněly po
> jahodách.

To je divné, že ti to smrdí. Mám v bytě 4 (slovy čtyři) 3D tiskárny.
Některé tisknou ABS, jiné PLA a další materiály. Většinou od rána do
rána. Nesmrdí to. Kdyby to smrdělo, manželka by nadávala. Ženské mají
šíleně citlivé rypáky. Ano, jsou plasty od jiných dodavatelů, které
hodně smrdí, ty ale nepoužívám. Z mých plastů smrdělo pouze ABS
samozhášivé, ale možná jsem to přehnal s teplotou.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz