Re: 3D tisk robotického pavouka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Říjen 9 20:37:01 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 9.10.2015 od Petr Simek:

> Co se mi ale vybec nelibilo bylo stelovani DPS vuci hlinikovemu
> stolku. Ty plastove kolecka se mely tentenci povolovat, sly hrozne
> snadno otacet. Predelal jsem to na M3 distancni sloupky -

>      sroubek,podlozka,DPS,podlozka,matka,sloupek

Ty plasty jsou originál Rebel. Já mám už dávno vymyšlenou úpravu a už
ji brzy nasadím i do stavebnic. Je to takto shora:

šroub - DPS - podložka - pružná podložka - matice - pružina - stůl -
pojistná matice s nasazeným plastovým kolečkem

Vyrovnává se pak dotahováním pojistné matice ze spodní části stolu.
Používám to už asi rok a nastavoval jsem stůl snad dvakrát. Asi to co
nevidět pustím i do videa...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem