3D tisk robotického pavouka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 9 20:31:31 CEST 2015

On Fri, 9 Oct 2015, František Burian wrote:

> Co se týče srovnání Rebelů mezi Zahradníkem a JRC, musím pochválit
> Zahradníka, jeho sada obsahuje více vychytávek. No když jsem skládal školní
> verzi z JRC, tak jsem se naučil nových slov :-) zahradníkova skládačka topí
> HB na 120 stupňů bez mrknutí oka, bez jakékoliv izolace pod HB, ta z JRC dá
> sotva 85 stupňů. Toto PLA jsem tisknul na HB 60 stupňů.

> Rebel Zahradníkův se na těch 60 stupňů zahříval ani ne 2 minuty, ten od JRC
> rozhodně déle než 15 minut a měl problém během tisku tu teplotu držet (jel

Myslim ze mate u toho Rebela od PZ spatne srovnanou vyhrivaci desku.
Ja ji mel puvodne zprohybanou a spatne mi na tom drzely tisky.
Doba nahrivani na 120st byla cca 2minuty. Ted kdyz jsem desku srovnal
je to najednou >10minut . Kdyz se teplo pekne prenasi do skla tak to
proste odebira vetsi vykon.

> No a pohon Z osy na palivové hadičky ... našeho strojaře polil smrtelný
> pot když to viděl :-)

Ja pouzil ty hlinikove prechodky co PZ dodava ale taky jsem s nimi mel
potize. Dotahl jsem je hluboko nadoraz a vysledkem byla kyvajici se
zavitovka a taky motory. Pak jsem tyce povytocil a steloval - jezdil
jsem z osou Z , vzdy povolil cervik, pootocil tyckou, utahl a zase
dokola dokud to nebezelo rovne.

Co se mi ale vybec nelibilo bylo stelovani DPS vuci hlinikovemu stolku.
Ty plastove kolecka se mely tentenci povolovat, sly hrozne snadno otacet.
Predelal jsem to na M3 distancni sloupky -

     sroubek,podlozka,DPS,podlozka,matka,sloupek

matkou je to proti sloupku zajistene na kontra, stazene tak aby se
sroubek moc lehce v DPS neprotacel.