Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pátek Říjen 9 14:46:09 CEST 2015


To ma kazdy rozumny motor. To nemaji jen nejjednodussi motory typu sekacka, 
fichtl apod.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Raven" <raven na wo.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 9. října 2015 14:24
Předmět: RE: Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)


Nejen prasak mel regulaci predstihu. Stene tak embecko melo podtlakovou 
regulaci pusobici na rozdelovac.

S pozdravem Raven

9. 10. 2015 napsal(a):
>Pamatam si par krat situaciu
>ked bolo znacne vlhko (prsalo) a skodovky (favority)
>nechceli ist. Stacilo otvorit kapotu a poutierat kable
>a rozdelovac. Co si pamatm rozdelovac z passata tak ten mal
>dokonca premenlivy uhlo v rozdelovaci ktory sa menil tusim podla
>otacok alebo tlaku. Takteto veci sa dnes riesia podstatne lahsie
>elektronikou
>Tri cievky v motore wartasa sa daju povazovat jedine za vyhodu, pretoze
>
>su (stale) oblubene v lahkych lietadlach koli spolahlivosti - vypadne
>jedna
>cievka a stale bezia este 2 valce. Viem si predstavit co by sa stalo
>keby tam bol
>motor zo skodovky :)
>
>j.
>
>-----Original Message-----
>From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
>Sent: Friday, October 09, 2015 10:37 AM
>To: HW-news
>Subject: Re: Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)
>
> 9.10.2015, 10:33:37
>
>U skodovek IMHO tu funkci druheho jiskriste zastaval rozdelovac, kde se
>kontakty take uplne nedotykaly. Ale pravda, nebylo to hermeticke, takze
>napr. kondenzace vlhkosti to mohla nabourat.
>
>S pozdravem Pavel
>  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz



Další informace o konferenci Hw-list