[OT] 2,5" harddisk jako cartridge

Středa Říjen 7 15:44:58 CEST 2015

Právě že se to moc neosvědčilo, hlavně co šuplík, to originál. Když jste to
někam přinesli, museli jste harddisk vyndat a otevřít PC, aby tam šel
připojit na volnou kšandu.

Tohle mi připadá, že má po vytažení standardní rozhraní USB3.0 (jestli se
nepletu, připadá mi to jako microusb 3.0 konektor). Taky je to malé, 2,5"
harddisk je mnohem skladnější a tudíž lépe přenosné médium.

P.K.