Bezdrátová nabíječka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 7 13:49:58 CEST 2015

Když tu byl takový pěkný příspěvek o upravení USB nabíječky... Nezkoušel
někdo něco podobného s bezdrátovou nabíječkou na mobily či jiná zařízení?
Po delším váhání jsem jednu objednal (z aliexpress za $10 takže ani ne tu
nejlevnější a ani ne tu nejdražší i když cena kvalitu neudává...) a
překvapilo mě jak se hodně zahřívá a to jako že docela dost (elektronika
nabíječky a od toho pak i telefon) až se bojím, aby mi to nepoškodilo
telefon. Někde jsem četl, že to jednomu poškodilo snímač foťáku a určitě
pro celý vnitřek telefonu to asi nebude úplně košér (když nabíjím klasicky
kabelem tak telefon je pouze vlažný). Jediný co mě napadlo, je rozebrat ji
(už jsem ji měl kuchnutou, ale jenom abych viděl co v ní je) a po určité
době provozu (např. desítky vteřin) zjistit, která součástka se hodně
zahřívá a pokud by to byl např. tranzistor, který spíná cívku (nic jiného
by to snad dělat ani nemohlo, řídící chip asi ne) tak ho vyměnit za něco
lepšího. Jinak ji asi používat nebudu a zase se vrátím ke kabelu... Ještě
než mi přišla poštou tato, tak jsem objednal ještě jednu (že si ji upravím
do auta), kde se prodejce dušuje, že by měla mít lepší elektroniku než ty
levnější (i když obě přijdou na podobné peníze cca $10 tak asi myslel ty za
$3) tak uvidím až mi přijde zda ta bude tato použitelná...

MG