Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

Středa Říjen 7 14:42:32 CEST 2015

Jednoduše, sekundár cívky není nijak ukostřený, jedním kabelem vede na
jednu svíčku, ta je přes motor spojená s druhou a druhým kabelem se to
vrací na druhý konec sekundáru. Má to tak focus mk1 (=od roku 1998) a
určitě i další auta.

P.K.