ze sa na to uz nevyserem...

balu na home balu na home
Úterý Říjen 6 21:52:36 CEST 2015

On 06/10/2015 21:47, Jan Waclawek wrote:

> Ale toto tam napisane nie je.

vravim, ze to nechcu zadat (skrateny vyraz pre "nie je vhodna
konstelacia a vobec, kto sa s tym bude ondiat, mam svojich starosti
dost"), nie ze si to nikto nevybral :-)

> K tomuto nedokazem zaujat stanovisko. Je mozne, ze si sa netrafil na ludi.
> Si vravel, ze to nie je celkom ta Tvoja alma mater, na tych meraniach sice
> onoho casu boli vynikajuci ludia ale ti asi uz stade vykapali, a mozno sa
> len drzia akejsi svojej latky.

tam budu mat studentov na projekty az o 2-3 roky, cakat uz ale nemozem,
meranie potrebujem...

> Toto konfrontujme s

> a mame klasicke zadanie "to sa len nakodi"... ;-)

konzultoval som to s kolegom, ktory tieto veci robi a ma vsetky IP
jadra, vzorove programy a hlavne uz hotove, beziace aplikacie. Nepisal
by som to tam, keby som si nebol isty.

> Ja toho rabbita blizsie nepoznam, len to onoho casu propagoval Kosta; a z
> toho, co to presne je, mi je jasne, ze to musela vtedy robit neskutocne
> zapalena partia.
>
> Federico Faggin je autor Z80 (layoutar z i4004/i8080, potom odideny z
> Intelu a zakladatel Zilogu); Z80 je do dokonalosti dotiahnuta 8080 a ten
> Rabbit je zase Z80 na steroidoch...

tak vidis :-)))