ze sa na to uz nevyserem...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 6 21:47:09 CEST 2015

>Je to rozpisane aby sa na tom dalo nieco naucit a urobit z toho
>diplomovka. Ale v tomto pripade vyhovuje ako "RF" jeden SMA konektor a
>katalogove zapojenie AD8362 (t.j. integrac a 4 kondenzatory).

Ale toto tam napisane nie je.

>Sere ma, ze sa to ku studentom ani nedostalo. Ako som vravel vsetci chcu
>spolupracovat, ale ked k niecomu dojde je to to "otvoril si krcmu, ale
>zacali mu tam chodit ludia"

K tomuto nedokazem zaujat stanovisko. Je mozne, ze si sa netrafil na ludi.
Si vravel, ze to nie je celkom ta Tvoja alma mater, na tych meraniach sice
onoho casu boli vynikajuci ludia ale ti asi uz stade vykapali, a mozno sa
len drzia akejsi svojej latky.

>Pritom je to projekt na 2 dni (RF) a tyzden-dva naprogramovat obsluhu
>prevodnika a nastudovat si ako pouzit IP jadro toho modbus kontrolera.

Toto konfrontujme s

>ja controls
>nerobim,

a mame klasicke zadanie "to sa len nakodi"... ;-)

>Rabbit ku nam dovliekol nejaky student, tusim Davidov. Odvtedy na to
>kolegovia napisali niekolko aplikacii, bezi to v niekolkych masinach a
>mnozstve instancii a su funkcne a otestovane kniznice na modbus.

Ja toho rabbita blizsie nepoznam, len to onoho casu propagoval Kosta; a z
toho, co to presne je, mi je jasne, ze to musela vtedy robit neskutocne
zapalena partia.

Federico Faggin je autor Z80 (layoutar z i4004/i8080, potom odideny z
Intelu a zakladatel Zilogu); Z80 je do dokonalosti dotiahnuta 8080 a ten
Rabbit je zase Z80 na steroidoch...

wek