Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Sobota Říjen 3 11:01:00 CEST 2015

FAT + SDIO funguje dobře a FAT + USB také. Překvapivě funguje také oboje
dohromady (ale to nemám ještě 100% vyzkoušené).

To s tím UARTem není úplně ideální a navíc je to stejné i s CAN a asi i
dalšími periferiemi. O tom, že obsluha přerušení je pak celkem dlouhá
nemluvě.

Možná elegantnější je testovat, který UART přerušení vyvolal stylem if
((huart->Instance == USART3).

Ale zase na Cube se mi líbí, že rovnou testují i chyby a je možné
používat "Err calback" - to už mi párkrát pomohlo. A to jejich klikátko
na rozmístění pinů je také celkem použitelné. Nicméně pro opětovnou
editaci souborů bych ho raději nepoužíval.

Obecně na vygenerování základní kostry programu super a na rozchození
USB + FAT + Mass Storage za odpoledne také super. A to, že (většinou)
není potřeba studovat v DS co který pin v kterém registru dělá také není
k zahození.

Ondřej