Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Sobota Říjen 3 07:16:15 CEST 2015

No tak se mi to pres noc rozlezelo a prepsal jsem to na korektnejsi
verzi ktera pouziva prekrytou funkci

void HAL_UART_TxCpltCallback(UART_HandleTypeDef *UartHandle)
{
     if (UartHandle == &huart6)
     {
         DbgTxCpltCallback();
     }
     return;
}

kterou jsem nacpal do souboru s ISR a bude se to vetvit, no.

zkusim jeste jestli funguje naklikany LwIP, FAT a SDIO a pokud to pujde,
dam tomu sanci.

Uz se tesim na LL, kdy bude? ;-)