OT Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 2 18:54:45 CEST 2015

Hehe, no ono je to spis tak, ze to kam se dostaly naftaky se pomalu ale
jiste dostavaji benzinaky. Jde o to, ze soucasne nahonene turbozazehove
motory zacinaji mit problem plnit normy v kourivosti coz je presne to co
se vycitalo naftakum. Dokonce tusim bude za dva roky problem u benzinu
splnit normu bez toho ze by se pouzil DPF.

Jinak s temi lodemi bych si moc nefandil - cmoudi to na mori, kde to
nikoho netankuje. Nevim zda to je nejaka urban legend, ale pry deset
nejvetsich nakladnich lodi sveta vyprodukuje naprosto stejne emise jako
vsechny auta na svete. Pokud vezmu, ze takova kontejnerova lod sezere
odhadem cca 200-400l/km tak tomu docela verim.

RV