OT Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 2 18:22:27 CEST 2015

 2.10.2015, 18:11:43

Diesely maji nizsi protrebu paliva na km, cimz zachranuji matku Gaiju,
tot jedno ze zakladnich prikazani ojro cirkve. A nabozenska dogmata
byvaji velmi konzervativni a zmenam odolna.
No a pak jsou tu jeste ekonomicke zajmy predevsim evropskych
automobilek, ktere do dieselu nasypaly velke penize a ocekavaji
navratnost investic.
A do tretice, i kapacita rafineriji je se soucastnou spotrebou benzinu
v priblizne rovnovaze, sypat penize do pripadneho rozsireni, coz by v
pripade zariznuti dieselu bylo nezbytne, nikdo nechce. Leda pres tucne
dotace, garance, subvence ....
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz