CAD workstation

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Čtvrtek Říjen 1 20:21:27 CEST 2015

Jen pro úplnost: SolidWorks je postavený na jádře Parasolid, který se
licencuje od Siemense. Jinými slovy: výkon a možnosti jsou dány jádrem,
které SolidWorks sám nevyvíjí, kupuje ho. Výkonější verze jádra
Parasolidu jsou k dispozici v řádově dražších CADech. Z mého laického
pohledu je to marketingová strategie, ale mohu se mýlit, třeba je tam i
nějaký technický limit.
mpap