Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 26 21:22:13 CET 2015

>Nejen DDD, ale tøeba Eclipse, Code::Blocks a další, které všechny využívají
>GDB a dìlají nad ním barevnou klikací nadstavbu.

Na rozdiel od ddd (a kedze je to linuxovska zalezitost, je aj to meno case
sensitive :-) aj ked sami autori to v texte oznacuju DDD uznavam), a aj
Insight (ktory mimochodom asi tazko ma prilinkovany gdb, kedze je napisany
v tcl/tk) su tie editory tazkotonazne a nie su postavene na gdb, skor ho
prilahli. Inaksie povedane, ta vazba v nich je prilis tesna, a nie je
uplne trivialne k nim prifarit lubovolne gdb, obvykle maju nejaky "svoj"
pribaleny (aj ked ani tu by som nepouzil "prilinkovany"). U Cortex-M (aj
STM) je takym kombom emblocks, a tam je bohuzial aj tesne naintegrovany aj
rozhranie voci debuggerom, neviem ci sa da Segger pouzit, skor asi nie.

S tym ddd by to malo byt o rad jednoduchsie pouzit akekolvek gdb - mne sa
onoho casu podarilo bez nejakych vyraznejsich problemov a bez hlbsej
znalosti veci rozchodit pomerne zbesilu kombinaciu ddd s sdcdb (obdoba gdb
pre sdcc) a simulatorom '51 co je pribaleny k sdcc (nepamatam si meno) a
to vsetko pod cygwin/x na win
http://sourceforge.net/p/sdcc/mailman/message/25571061/ ... :-)

wek